בחירת קייטרינג יכולה להיות משימה לא פשוטה, ויש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לקבל את ההחלטה הנכונה.
בקש משוב
קבלת משוב מהלקוחות שלך היא חלק חיוני בעסק. זה לא רק עוזר לך לשכלל את השירות שלך, אלא זה גם יכול לשפר את מערכת היחסים שלך עם הלקוחות שלך. תוכל ללמוד יותר על הטעמים וההעדפות של הלקוחות שלך וכיצד לתת מענה לצרכיהם. כמו כן, תוכל לראות אם שירות הקייטרינג שלך עומד בסטנדרטים שלהם.
הדרך הטובה ביותר לבקש משוב היא עריכת סקר עם הלקוחות שלך. כדאי לשאול אותם עד כמה הם מרוצים משירות הקייטרינג שלהם ומאיכות האוכל והמשקאות שהוגשו. בקשו מהם לדרג את החוויה שלהם בסולם של 1-10. כמו כן, שאל אותם על צוות השירות. אתה יכול גם לשאול אותם אם היו בעיות כלשהן או אם יש להם הצעות לשיפור. זה יעזור לך לשפר את העסק שלך ולבצע שינויים על סמך מה שהם אומרים לך.
כדאי גם לרשום הערות על חווית הקייטרינג שלכם. זה יעזור לכם לזכור את הפרטים הקטנים שיהפכו את האירוע שלכם להצלחה. הקפד לקבוע פגישה עם הקייטרינג שלך לפני החתונה שלך. שאלו אותם שאלות על התפריט ועל תהליך ההכנה. רישום הערות יאפשר לך גם לוודא שאתה לא מתעלם מכל פרט שאולי תרצה לשנות.
אתה צריך גם להיות מוכן לתת משוב לקייטרינג שלך. הקפד לתקשר איתם את הציפיות שלך וודא שאתה קובע פגישה מוקדם כדי שהם יוכלו לעזור לך להפוך את החזון שלך למציאות. בעונת החתונות, הספקים והקייטרינגים עסוקים מאוד. עם זאת, חשוב שתבחרו בקייטרינג שיתגמש עם הצרכים שלכם. ייתכן שיהיה עליך לבצע שינויים של הרגע האחרון, והקייטרינג אמור להיות מסוגל להכיל שינויים אלה.
כאשר אתם בוחרים קייטרינג, הקפידו לקחת את הזמן ולבחור באחד שיספק לכם שירות איכותי. זה יבטיח שהאירוע שלכם יתקיים ללא תקלות.
התאם אישית את התפריט שלך
הוספת התאמה אישית לתפריט שלך בעת בחירת קייטרינג יכולה לעזור לך ליצור רושם ראשוני טוב יותר. רוב הלקוחות אוהבים לקבל את החופש לבחור את האוכל שלהם. התפריט הוא דרך מצוינת לפתות לקוחות ולשכנע אותם לרכוש פריטים בעלי ערך גבוה.
אתה יכול להתאים אישית את התפריט שלך באופן מקוון על ידי כניסה לחשבון שלך עם Menu Maker. תוכנית זו מאפשרת לך להעלות תמונות ולוגו משלך. אתה יכול גם לבצע שינויים בטקסט ובמחירים, ולהחליף את הצבע והפריסה.
הוספת תמונות היא דרך מצוינת לתת ללקוחות שלך גירוי ויזואלי. ודא שאתה לא גדוש בתפריט שלך. עדיף להשתמש בתמונות איכותיות ומדגישות את המנות הטובות ביותר.
הוספת לוגו היא דרך מצוינת לבנות את המותג שלך. לקוחות נוטים יותר להתנשא על העסק שלך אם הם מזהים את הלוגו שלך. ניתן גם להוסיף איורים לשוליים.
הפינה השמאלית העליונה של התפריט שלך היא מקום נפוץ למנות ראשונות ומתאבנים. זהו גם מקום נהדר להציב מבצעים ופריטי תפריט מוגבלים. זה גם מקום נהדר למקם את פריטי הרווח הגבוה ביותר שלך.
בנוסף, ערכת הצבעים של התפריט שלך צריכה להשלים את המותג העסקי שלך. התפריט הוא גם דרך מצוינת למשוך תשומת לב לפריטים עונתיים.
אתה יכול גם להוסיף איורים מותאמים אישית לשולי התפריט שלך. זה יוסיף גירוי ויזואלי ויעזור ללקוחות שלך לבחור את הפריטים הנכונים.
אם אתם מתכננים חתונה, כדאי לוודא שהתפריט שלכם משקף את סוג האירוע שאתם עורכים. כדאי גם להשתתף לפחות בשלוש טעימות כדי שתוכל לטעום את הסחורה של הקייטרינג שלך.
עליך גם לוודא שהתפריט שלך קל לקריאה. שקול את מספר הפריטים בתפריט שלך, כמו גם את גודל הגופן. אם אתה מתכוון לבצע שינויים בתפריט, עליך לאפשר לפחות שבועיים לבצע את השינויים הללו. זה יעזור לך להימנע מהצורך לדאוג לגבי ביצוע שינויים של הרגע האחרון.
לבסוף, אתה יכול ליצור אתר שבו לקוחות יכולים לצפות בתפריט שלך באינטרנט. זוהי דרך מצוינת להוסיף זרם הכנסה חדש לעסק שלך. אתה יכול גם להציע הזמנה מקוונת דרך האתר שלך.
.
.