בין אם אתם מארחים מסיבה לחבריכם לעבודה, למשפחה או לחבר, בחירת קייטרינג חשובה. סוג השירות שתבחר יקבע את כמות הכסף שתוציא. האפשרות היקרה ביותר היא שירות שולחני. האפשרות הזולה ביותר היא שירות קבלה.
שירות קבלה הוא האפשרות הזולה ביותר
בחירת קייטרינג יכולה להיות חלק חשוב בתכנון החתונה שלכם. לא רק שאתה רוצה לאכול אוכל ומשקאות טעימים בחתונה שלך, אלא שאתה רוצה שהאירוע יעבור בצורה חלקה. הקייטרינג הנכון יכול להפוך את זה לקלי קלות. אתה יכול אפילו לחסוך קצת כסף! הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להחליט על קייטרינג.
כשאתה קונה קייטרינג, אתה רוצה לוודא שאתה שואל שאלות. פעולה זו יכולה לעזור לך להימנע מכל תקשורת שגויה. זה גם עוזר לך לקבל החלטה סופית.
שאל את הקייטרינג הפוטנציאלי שלך לגבי סוג האוכל שהם יגישו. אולי תרצו ארוחה בציפוי או מזנון. לכל אחד מהסגנונות הללו יש יתרונות וחסרונות. אתה יכול גם לשקול לשאול את הקייטרינג שלך לגבי כל עמלות נוספות שעלולות להיגרם.
גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מספר האורחים. אתה רוצה לוודא שאתה מקבל הצעת מחיר לקייטרינג למספר מספיק של אנשים. תצטרך גם לשקול את עלות העסקת צוות המלצרים. ייתכן שתצטרך לשלם דמי שעם, או אפילו דמי חיתוך עוגה.
מקומות מסוימים ידרשו ממך לשכור פריטים מסוימים, כגון מפות ומצעים. זה יכול להסתכם במהירות. ייתכן שתצטרכו גם לקנות כלים וציוד הגשה. אתה יכול למצוא פריטים אלה בקמעונאים סיטונאיים או בסיטונאי מסעדות.
קיום קבלת פנים לחתונה יכול להיות אירוע יקר. אתה רוצה להוזיל את העלות ובמקביל לספק לאורחים ארוחה טעימה. ישנן מספר דרכים לשמור על העלות, אבל אתה צריך לעשות קצת מחקר.
ניתן לחסוך כסף על ידי בחירה בשירות קייטרינג המספק שירותי קבלה. אתה יכול אפילו להשתמש בחברה המציעה חבילות בתעריף אחיד למגוון רחב של גדלי קבלת פנים. ניתן למצוא גם חברת קייטרינג שעובדת עם חברות אחרות על מנת להציע שירותים נוספים.
בין אם תחליטו לאכול ארוחה בציפוי או מזנון, תוכלו לחסוך כסף אם תשאלו את הקייטרינג לגבי אספקת קייטרינג. אלה כוללים מצעי שולחן, כלי הגשה ותצוגות שולחן. אתה יכול גם לקנות כיסויי שולחן בסיטונאות כדי לשפר את השולחנות שלך.
קבל הפניות מחברים, משפחה, או אפילו חברים לעבודה
קבלת הפניות מחברים, משפחה, או אפילו חברים לעבודה יכולה להיות דרך מצוינת להרחיב את עסק הקייטרינג שלך. עם זאת, אם שירות הלקוחות שלך לא עומד בקנה אחד, ייתכן שתתקל בבעיה לקבל הפניות. זה המקום שבו אתה צריך להיות מוכן. הדרך הטובה ביותר להבטיח ששירות הלקוחות שלך עומד בקנה אחד היא על ידי הקדשת הזמן כדי לענות על הצרכים של הלקוחות שלך. אתה יכול גם לספק פתרונות לחששות נפוצים, שישמחו את הלקוחות שלך.
בנוסף, תמיד כדאי לספק שירות לקוחות יוצא דופן. זה יעזור לך להשלים את החסר ולהבטיח שאתה מספק חוויה נהדרת. זה גם עוזר ללקוחות שלך לזכור אותך ולהמליץ עליך לחברים שלהם.
ייתכן שתרצה גם ליצור תוכנית הפניות. זה יכול להיות פשוט כמו תמריץ הפניה. אתה יכול להציע הנחות על השירותים שלך או אפילו מוצרים בחינם. עם זאת, ודא שאתה עושה זאת בצורה אותנטית. בדרך זו, אתה לא בסופו של דבר פוגע בעסק שלך או גורם ללקוחות שלך להרגיש שאתה מנסה למכור להם משהו.
יש גם קבוצות נטוורקינג עסקיות שתוכל להצטרף אליהן. קבוצות אלו מורכבות מבעלי עסקים מקומיים, הנפגשים על בסיס קבוע. אתה יכול להשתתף בפגישות אלה, ולוודא שאתה נפגש עם ספקים אחרים ולשתף את החוויות שלך. זה יעזור לך להתיידד עם ספקים אחרים ולבנות רשת הפניות.
אתה יכול גם לבקש חוות דעת. אולי תופתעו לגלות שכמה מהלקוחות הטובים ביותר שלכם כבר כתבו ביקורת על השירות שלכם. זה מראה שיש להם אהבה אמיתית למה שאתה עושה, והם שמחים להמליץ עליך.
אתה יכול גם לגרום ללקוחות שלך להרגיש מיוחדים על ידי הצעת להם מוצרים בחינם, הנחות או זיכויים לחנות כפרס. זה גם יניע את הלקוחות שלך לבצע הפניות. זה יכול להיות פשוט כמו ארוחה חינם או ספר מתכונים.
אם יש לך מותג חזק או ערכים יוצאי דופן, העסק שלך יכול בקלות להדהד עם הלקוחות שלך. אתה יכול גם לגרום לצרכנים שלך להיראות טוב על ידי שיתוף סיפורים מעניינים על החברה שלך.
.
.