בין אם אתם עורכים מסיבת יום הולדת או חתונה, בחירת קייטרינג היא אחת המשימות החשובות ביותר שתצטרכו לבצע. ישנם מספר גורמים שתצטרכו לקחת בחשבון בבואכם לבחור אחד. תצטרך לשקול את המיקום, החוויה, הטעם, המצגת, התקציב, והאם לחברה יש נוכחות מקוונת או אין.
תקציב תקציב
מדויק בבחירת קייטרינג חיוני. זה יעזור לך להימנע מחוסר מזון או הוצאות יותר מדי. זה גם יכול לחסוך לך הרבה זמן וטרחה.
עלויות הקייטרינג עשויות להשתנות בהתאם לסוג האירוע, המיקום ומספר האורחים. כדי להבטיח שאתה מקבל את המחיר הטוב ביותר עבור החתונה שלך, שאל מספר שאלות וקבל מספר הצעות מחיר.
בדרך כלל, תפריט בסגנון מזנון יעלה פחות מארוחת ערב בציפוי. מזנונים עשויים גם להציע אפשרויות נוספות עבור אורחים עם הגבלות תזונתיות.
כדי להבטיח שאתה מקבל את המחיר הטוב ביותר עבור מזון ומשקאות, קבל הצעות מחיר ממספר קייטרינג. רשום את כל פריטי המזון והמשקאות שאתה מתכנן להגיש. רשום גם את המחיר למנה. כדאי גם לרשום את העלות הכוללת של אירוע הקייטרינג.
עלות הקייטרינג יכולה להשתנות בהתאם לסוג האירוע, מספר האורחים, ותקופת השנה. חלק מהקייטרינגים גובים אחוז קבוע עבור כוח אדם. ייתכן שתצטרך לשלם גם מס מכירה.
קייטרינג טוב יקשיב לכם ויעזור לכם ליצור אירוע שתוכלו להתגאות בו. הם צריכים גם להבין טוב את הנושא ואת החזון עבור היום שלך. הם צריכים גם להיות מוכנים לעבוד איתך על בקשות מיוחדות והגבלות תזונתיות.
עלויות הקייטרינג עשויות להשתנות בהתאם לגודל האירוע, סוג המטבח ומספר האורחים. חתונה אינה שונה. אם תבחרו בחברת קייטרינג שיש לה ניסיון באירועים רחבי היקף, סביר יותר שתקבלו עסקה טובה.
טעם ומצגת
בחירת קייטרינג היא חלק חשוב בתכנון החתונה שלכם. אתה עשוי להוציא אלפי דולרים על קייטרינג, ואתה רוצה לוודא שאתה מקבל את האוכל והשירות האיכותיים ביותר. אם החלטתם שאתם רוצים לשכור קייטרינג, כדאי לוודא שאתם מקבלים טעימה מהאוכל שלו לפני שמתחייבים.
אולי כדאי לשאול את הקייטרינג שלך אם הם מציעים טעימה בחינם. חלק מהקייטרינגים מציעים טעימות חינם, ואם יש לכם חתונה גדולה, ייתכן שתצטרכו לערוך כמה טעימות כדי למצוא את האחת המתאימה.
יש זוגות שבוחרים שלא לערוך טעימות. הם ניסו את האוכל של הקייטרינג במסיבות אחרות או שהם הופנו על ידי חברים. אם תבחרו לא לערוך טעימות, אתם עלולים בסופו של דבר להחמיץ עסקה טובה.
כאשר יש לך טעימות, אתה רוצה לוודא שאתה מקבל תחושה של איכות האוכל. אם אתם אוכלים ארוחת ערב בסגנון מזנון, כדאי שיהיה לכם מושג איך האוכל יוגש. אולי כדאי גם לדעת אם האוכל מצופה בציפוי או אם הוא מוגש לפי הזמנה.
כדאי גם לוודא שהאוכל נראה טוב כמו שהוא. מנה יפה למראה היא לא רק טובה לאכילה, אלא גם טובה מסיבות פסיכולוגיות. חלק מהקייטרינגים מעבירים את האוכל שלהם ביחידות התחממות. כמו כן, תרצה לשאול את הקייטרינג שלך לגבי עמלות נוספות.
ניסיון
בחירת קייטרינג יכולה להיות אחד ההיבטים המלחיצים ביותר בתכנון אירוע גדול. זהו גם אחד המרכיבים החשובים ביותר לאירוע מוצלח. אתה רוצה שהכל יעבור חלק.
החדשות הטובות הן שיש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על המשימה. ראשית, תרצו לבחור חברה שתוכל להתאים לצרכי האירוע שלכם. זהו השלב החשוב ביותר בתהליך. שנית, תרצו לבחור חברה בעלת מוניטין טוב. אתה יכול לעשות זאת על ידי שאילת הפניות או בחינת ביקורות מקוונות. אתה יכול גם לשאול על לקוחות עבר וניסיון.
כדאי גם לשקול את סוג האירוע שאתם מתכננים. לדוגמה, אם אתם מתכננים חתונה, תרצו לוודא שלקייטרינג שתבחרו יש ניסיון בתכנון חתונות.
המרכיב החשוב הנוסף באירוע מוצלח הוא האוכל. תרצו לבחור בקייטרינג שיוכל לייצר אוכל בטעם טוב. אתה גם רוצה להבטיח שהאוכל שלך טרי. כמו כן, תרצו לוודא שהקייטרינג שתבחרו יכול לספק את כל העדפות האוכל של האורחים שלכם.
בזמן שאתה נמצא בזה, אתה צריך גם לבדוק את איכות הציוד. לקייטרינג אמינים יהיה ציוד מהשורה הראשונה. זה כולל ציוד המשמש להכנת האוכל וכן מכשירי היי–טק במטבח.
מיקום
בחירת קייטרינג לפי מיקום אולי נשמעת קצת כמו נתון, אבל יש כמה טיפים וטריקים שעשויים להקל על התהליך. ראשית, עדיף לעבוד עם חברה מקומית. זה אומר שאתה יכול להגיע אליהם בקלות לטעימות והתייעצויות. יש לך גם סיכוי טוב יותר לשים את היד על המרכיבים הטובים ביותר. לחברה מקומית יש גם גישה לספקים מקומיים שעשויים להיות מוכנים יותר להשתתף באירוע שלך.
הדרך הטובה ביותר ללכת לבחירת קייטרינג היא להסתכל על התמונה הגדולה. לדוגמה, האם אתה רוצה קייטרינג שיוכל לטפל באירוע בשירות מלא או באירוע קטן יותר? לאחר מכן חפשו חברה מקומית שיש לה ניסיון בביצוע אירועים בקנה מידה גדול. עדיף גם לבחור חברה עם מוניטין כוכבים. לאחר מכן, עיין באתר האינטרנט ובדפי המדיה החברתית שלהם כדי לראות לאיזה סוג של אינטראקציה עם לקוחות אתה יכול לצפות. לאחר מכן, קדימה, בקש הפניות. קבלת הפניות היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שתגיעו לחברת קייטרינג שתספק את הצרכים שלכם.
יש עוד כמה דברים שצריך לקחת בחשבון, כמו מחיר, דמי שירות וגודל הקהל שאתה מצפה לו. המפתח הוא לבחור חברה שמתאימה לכל הדרישות הללו.
חיפושים באתר
השגת תנועה רבה יותר ויותר נראות מקוונת באמצעות קידום אתרים הוא צעד הכרחי בהשגת לקוחות נוספים עבור עסק הקייטרינג שלך. כדי להיות תחרותיים יותר, עליך לדרג היטב את המונחים שבהם משתמשים הלקוחות שלך. טכניקות SEO יכולות לעזור לך לקבל החזר טוב יותר על ההשקעה שלך ולעזור לך להגדיל את מכירות הקייטרינג שלך.
Google Search Console ומתכנן מילות המפתח של Google הם שני כלים שיכולים לעזור לך להעריך את התחרות שלך ולקבוע אילו מילות מפתח חשובות ביותר לעסק הקייטרינג שלך. כמו כן, מומלץ לבדוק את אתרי האינטרנט ודפי המדיה החברתית של המתחרים שלך, וללמוד כיצד הם מדורגים עבור מילות מפתח ספציפיות. כלים אלה יכולים לעזור לך לשפר את הדירוג שלך בדפי התוצאות של מנוע החיפוש.
אם עדיין לא הקמת אתר קייטרינג, כדאי לשקול ליצור אחד. אתה יכול להשתמש באתר שלך כדי לרשום את שירותי הקייטרינג שלך, ולהציע הצעות מחיר חינם ללקוחות. כדאי גם להשתמש באתרי מדיה חברתית כדי לקדם את העסק שלך. נוכחות חזקה במדיה החברתית תעזור לך להגיע לקהל היעד שלך ולהגביר את דירוג החיפוש שלך. מדיה חברתית היא גם דרך מצוינת להשוויץ בעסקי הקייטרינג שלך, ולהפוך אותו למושך יותר ללקוחות פוטנציאליים.
לעסקים בתחום הקייטרינג, מומלץ גם לתבוע רישומים מקומיים רלוונטיים. רישומים אלו חשובים מכיוון שהם מופיעים בעמוד הראשון של חיפושים מקומיים. אם אינך מצליח לגרום לאתר שלך להופיע בעמוד הראשון של החיפושים המקומיים, אתה מפסיד במכירות פוטנציאליות של קייטרינג. כדי לשפר את הרישומים המקומיים שלך, עליך להשתמש גם באתרי ספריות ספציפיים לתעשייה.
בקש משוב
קבלת משוב בעת בחירת קייטרינג הוא צעד חכם. זוהי דרך מצוינת לשפר את מערכת היחסים שלך עם הספק ולראות עד כמה השירותים שלו מתאימים לצרכים שלך. למעשה, 77% מהצרכנים אומרים שהם רואים מותגים בצורה חיובית יותר כשהם מקבלים משוב מלקוחות. קבלת רשימה של לקוחות מרוצים תאפשר לך לראות אם ספק יכול לספק לך את מה שאתה צריך.
הזמן הטוב ביותר לבקש משוב בעת בחירת קייטרינג הוא כשאתה בשלבי תכנון. הקייטרינג שלך ירצה לדעת את כל ההעדפות והצרכים שלך. הקייטרינג שלכם גם ירצה לדעת איך אתם והאורחים שלכם אוהבים לאכול. הם עשויים להיות מוכנים לשנות את התפריט שלך או אפילו להציע לך פריט תפריט חדש.
הדבר המרשים ביותר בקבלת משוב בעת בחירת קייטרינג הוא שזה הדבר הכי קל לעשות. לרוב ספקי שירותי הקייטרינג יש אתר אינטרנט או עמוד מדיה חברתית ותוכלו לקרוא ביקורות והמלצות. כדאי גם לבדוק הפניות כדי לראות אם ספק השירות יכול לספק את מה שאתה צריך. עם זאת, חשוב לעשות זאת לפני שאתה חותם על הקו המקווקו, מכיוון שספקים מסוימים יכולים לגבות יותר אם תבקש מהם לבצע התאמות.
אין צורך להיכנס לשטף של ויכוחים כשאתה מבקש משוב. במקום זאת, קחו זאת ברצינות והקפידו לקבל כמה הודעות המשך המודיעות שהלקוח מרוצה מהשירות. כך תמנע צורך להשקיע זמן במתן מענה לשאלות. אתה יכול גם להשתמש בהודעת מעקב אוטומטית כדי לחסוך זמן ומאמץ.
.
.