בחירת קייטרינג היא שלב חשוב בתכנון מסיבה מוצלחת. כשאתם בוחרים קייטרינג, אתם רוצים לוודא שיש להם מוניטין טוב של אוכל איכותי, מחירים סבירים ושירות לקוחות טוב. אתה גם רוצה למצוא מישהו שאתה יכול לסמוך עליו.
בקשו הצעה
בחירת קייטרינג היא אחת המשימות החשובות ביותר בתכנון וארגון אירוע. אם אתם מתכננים אירוע גדול, אולי עדיף לקבל יותר מהצעת קייטרינג אחת. בחירת הקייטרינג המתאים יכולה לעזור לכם להבטיח שהאירוע שלכם יעבור בצורה חלקה.
כשאתם בוחרים קייטרינג, עליכם להיות מוכנים לשאול שאלות. התשובות יעזרו לכם לקבוע האם כדאי לכם לשכור קייטרינג מסוים. ייתכן שתוכל גם לצפות בהם בעבודה, מה שיכול לעזור לך להחליט אם הם מתאימים לאירוע שלך.
כמה שאלות חשובות שיש לשאול כוללות מה תהיה העלות של כל פריט בתפריט. אתה גם רוצה לברר לגבי עלויות ההתקנה ודמי המשלוח. אם אתם מתכננים אירוע עם מספר רב של אורחים, חשוב לוודא שלקייטרינג יש את המקום והצוות לשרת את האורחים שלכם.
סוג האוכל שתגישו הוא שיקול חשוב נוסף. לדוגמה, לאנשים רבים יש הגבלות תזונתיות, כגון מזון ללא גלוטן, דל נתרן, טבעוני או צמחוני. כדאי גם לשאול האם הקייטרינג מכיר את מגבלות התזונה שלך.
כשאתם בוחרים בקייטרינג, הקפידו לבקש הצעה. אמנם אתה עלול להתפתות ללכת עם הקייטרינג הראשון שאתה רואה, אבל אתה רוצה לוודא שתקבל הצעה מלאה בכתב מכל קייטרינג שאתה פנה אליו. זה יכול לעזור לך להחליט איזה קייטרינג הכי מתאים לאירוע שלך.
בקשת קייטרינג טובה להצעה (RFP) צריכה לכלול מידע כגון סוג האירוע, התאריך והשעה של האירוע, מספר האורחים הצפויים וכל הגבלות תזונתיות. ה– RFP צריך לכלול גם מידע על הניסיון של החברה, הציוד והמשאבים העומדים לרשותם והמחירים שלהם.
קבל הפניות
קבלת הפניות בעת בחירת קייטרינג כרוכה בבניית קשרים עם הלקוחות שלך. מערכות יחסים אלו צריכות להתבסס על הקשבה לצרכים שלהם ומתן שירות לקוחות מהשורה הראשונה. ככל שתתייחס ללקוחות שלך בכבוד, כך הם יפנו אותך לחברים ולמשפחה שלהם. יצירת אסטרטגיית הפניה תבטיח שתשמור על מיקומך בקהילה העסקית.
הזמן הטוב ביותר לבקש הפניות הוא לאחר שלקוח חווה חוויה חיובית עם העסק שלך. הסיבה לכך היא שאנשים בסבירות גבוהה פי ארבעה לקנות מעסק אם חבר ממליץ עליהם. יצירת אסטרטגיית הפניה צריכה לשקף את הפעילות הייחודית של העסק שלך.
הצעד הראשון הוא לזהות את הדמוגרפיה האידיאלית של הלקוחות שלך. אם אתה מלון, למשל, תוכל לקבוע מי הם מקורות ההפניה שלך וכיצד הם יכולים לעזור לעסק שלך. אתה יכול גם לעקוב אחר הפניות ב–CRM של המלון שלך. זה יכול לעזור לך לקבוע את תהליך ההפניה הטוב ביותר ואת חבילות התמריצים היעילות ביותר.
דרך מצוינת לקבל הפניות בעת בחירת קייטרינג היא להציע מבצעים ותמריצים מיוחדים ללקוחות. בנוסף, תוכל גם לבקש הפניות מהלקוחות הטובים ביותר שלך.
דרך נוספת להודות למישהו על הפניה היא לשלוח לו מכתב תודה. ודא שאתה משתמש במכתבי תודה בכתב יד, מכיוון שזה מראה על הערכה. אתה לא צריך להגזים. במקום זאת, התמקדו במתן צורכי הלקוח מבלי לשבור את הבנק.
בבחירת קייטרינג, כדאי גם לשקול האם האוכל שלכם איכותי או לא. אם איכות המזון ירודה, זה לא הזמן הטוב ביותר לבקש הפניות. מצד שני, אם האוכל טרי וטעמו מעולה, יש סיכוי גבוה יותר שתקבלו הפניות.
סמוך על הבטן שלך
בין אם אתה מנכ"ל או הורה בבית, אם אתה מקבל החלטות לגבי משהו חשוב, אתה צריך לסמוך על הבטן שלך. למעשה, 40% מהמנכ"לים מקבלים החלטות על סמך תחושות בטן.
כדי לסמוך על הבטן שלך, אתה צריך לוודא שאתה שם לב לרגשות שלך. תחושות אלו הן איתותים לכך שהמוח שלך משווה את החוויה הנוכחית שלך לניסיון העבר שלך. כתוצאה מכך, המוח שלך עושה תחזיות לגבי אירועים עתידיים. כאשר אתה מתעלם מאותות אלה, אתה מפספס הזדמנויות.
כשאתה סומך על הבטן שלך, אתה לא מפחד לקבל החלטות. זה אומר שאתה בטוח בהחלטה שלך. יש לך גם את היכולת לשלב אינטואיציה עם מחשבה. שימוש בשילוב זה של רגשות אינטואיטיביים וחשיבה אנליטית מאפשר לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.
כדאי גם לנסות לעבוד על ביטול הטיות לא מודעות. הטיות אלו יכולות להשפיע על האינטואיציה שלך. כדי להתגבר עליהם, אתה צריך לאמן את עצמך לזהות את קול האינטואיציה שלך.
דרך נוספת לסמוך על הבטן שלך היא להפוך את זה להרגל. כדאי לנסות להימנע מלקבל החלטות כשאתם ממהרים. אם אתה ממהר לקבל החלטה, יהיה לך פחות סיכוי ללכת בעקבות הבטן שלך. כדאי גם לנסות להימנע מלקבל החלטות כשאתה בלחץ.
כשאתה סומך על הבטן שלך, אתה בונה אינטימיות עם המלאכים, האלוהים והמדריכים שלך. במהלך תהליך זה, אתה יכול ללמוד להקשיב לקול הפנימי שלך ולקבל החלטות טובות יותר. בין אם אתה מקבל החלטה גדולה, החלטה קטנה, או החלטה שמעולם לא קיבלת לפני כן, זה רעיון טוב לעקוב אחר הבטן שלך. עשה זאת להרגל, ותקבל תגמול.
.
.