בחירת קייטרינג היא דבר שצריך לעשות בזהירות. אתם רוצים למצוא קייטרינג שיוכל להכין מגוון מאכלים טעימים ולדאוג לאירוע שלכם. לקייטרינג צריך להיות מוניטין של מתן אוכל ושירות מעולים. כדאי גם לבקש משוב מהקייטרינג כדי לוודא שהאוכל והשירות טובים.
מציאת קייטרינג בעל מוניטין של אוכל ושירות מעולים
בחירת קייטרינג בעל מוניטין של אוכל ושירות מעולים חשובה. אתה לא רוצה לדאוג לגבי האירוע שלך. אז קחו את הזמן לחקור את אפשרויות הקייטרינג שלכם. התחל על ידי בדיקת האתר שלהם וביקורות מקוונות. אולי כדאי להתקשר אליהם כדי לבקש הפניות. אתה יכול גם לפנות למחלקת הבריאות המקומית שלהם.
אחרי שמצאתם כמה קייטרינג, קבעו פגישת טעימות. שאלו אותם על המרכיבים באוכל שלהם ועל טכניקות הבישול המשמשות. אתה יכול גם לשאול על הדפנות והרטבים בשימוש. שאלות אלו יתנו לכם מושג טוב על המומחיות של הקייטרינג.
כדאי גם להתקשר לנציגים כדי לשאול אותם על הניסיון שלהם עם הקייטרינג. כדאי לשאול על השירות שלהם ועל עמידה בזמנים של הקייטרינג. אם אתה מתקשה למצוא הפניות, נסה להתקשר למסעדות מקומיות.
ניתן גם לשאול על אירועים קודמים שהקייטרינג ניהל. זה ייתן לך מושג על הניסיון הכולל שלהם וכישורי פתרון הבעיות שלהם. קייטרינג טוב אמור להיות מסוגל לתת לך רשימה של לקוחות שהוא או היא ניהל.
לבסוף, כדאי לבקש הצעות מחיר. חלק מהקייטרינגים יגבו מחירים שונים עבור אירועים שונים. עליך לבקש הצעה מפורטת, המאפשרת לך לדון בכל פריט בנפרד. זה יעזור לך להחליט אם הקייטרינג מתאים לתקציב ולצרכים שלך.
לאחר שצמצמת את אפשרויות הקייטרינג שלך, עליך להתחיל לבדוק את המוניטין שלהם. תסתכל על הביקורות שלהם באתרים כגון Yelp. ביקורות אלו לא תמיד אמינות, אבל הן יכולות לתת לך מושג טוב על המוניטין של הקייטרינג.
כדאי גם לשאול האם לקייטרינג יש את המתקנים המתאימים. חלק מהקייטרינגים לא צוידו כראוי לאירועים גדולים.
לבסוף, עליך לבדוק עם מחלקת הבריאות המקומית שלך כדי לראות אם הם מאושרים. רוב הקייטרינגים מורשים. בנוסף, רוב הקייטרינגים מצוידים להגיש ארוחות ללא גלוטן, צמחוניות וכשרות.
בחירת קייטרינג עם מוניטין רב יכולה להיות קשה, אבל זה בהחלט שווה את המאמץ.
בקשת משוב מקייטרינג קבלת
משוב מלקוחות חשובה ממספר סיבות. ניתן להשתמש בו כדי לשפר את שירות הלקוחות, לנהל משא ומתן עם קייטרינג ולבדוק את המים לפני התחייבות לחוזה. זה גם מדגים את המחויבות של החברה ללקוח ומספק אמת מידה למדידת ביצועים מול מתחרים דומים. בטווח הארוך, זה יכול לעזור לשפר את חווית הלקוח הכוללת ולהבטיח החזר ROI חיובי.
בכל הנוגע לסקר משוב הלקוחות, ישנם שני סגנונות כלליים. חלקם נוקשים ובלתי נכנעים, בעוד שאחרים גמישים ומעודדים תקשורת. ללא קשר לסגנון שתאמצו, חשוב לוודא שהלקוח יקבל מוצר ושירות איכותיים במחיר משתלם. כדי להפיק את המרב מסקר משוב הלקוחות שלך, שקול להציג לסופר שלך כמה אפשרויות להתאמה הטובה ביותר.
הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לתת לכל לקוח שאלון למלא, שאותו הוא יוכל לעיין בנוח. זה יבטיח את שירות הלקוחות הטוב ביותר האפשרי, ובסופו של דבר יביא ללקוחות מרוצים יותר ולמוצר טוב יותר. זה יכול לשמש גם ככלי למשא ומתן על מחירים טובים יותר והטבות אחרות, כמו מבחר טוב יותר של אפשרויות תפריט, שדרוגים בחינם וזמני משלוח גמישים יותר.
הדרך הטובה ביותר לאסוף משוב מהלקוחות שלך היא לשאול אותם על החוויות שלהם עם שירותי הקייטרינג שלך. אם הלקוח שלך היה מרוצה במיוחד מהאוכל ומהשירות, וודא שאתה מודה לו על המאמץ. בין אם תשאל באופן אישי או באמצעות דוא"ל, תודה ללקוח שלך לא רק מראה את הערכתך, אלא גם יעזור להבטיח שתקבל עסקה טובה יותר בפעם הבאה. כדי להבטיח שאתה שואל את השאלות הנכונות, שמור רשימה של שאלות לשאול את הלקוחות שלך, ובדוק אם הם הזכירו משהו על שירותי הקייטרינג שלך בעבר. אם יש להם, הקפידו להודות להם בצורה הטובה ביותר. לבסוף, הקפד לשאול אותם אם הם ימליצו על שירותיך לאחרים. אם התשובה היא כן, מצאתם לקוח לכל החיים.
.
.