בחירת קייטרינג לאירוע שלך היא החלטה מכרעת שעליך לקבל לפני שתתחיל בתכנון שלך. עם זאת, יש כמה דברים שאתה צריך לזכור כדי לבחור קייטרינג המתאים ביותר לצרכים שלך.
שירות קבלה הוא האופציה הזולה ביותר
בחירת קייטרינג לחתונה שלכם חשובה לא רק לאיכות האוכל שלכם, אלא גם לחוויית האורחים שלכם. בחירות המזון שתבחרו יכולות להשפיע על עלות החתונה שלכם. ישנם שלושה סוגים עיקריים של שירות: מזנון, מצופה ועמיד. לכל סוג יש את היתרונות והחסרונות שלו, ובחירת הסגנון המתאים לחתונה שלכם יכולה לעזור לכם להימנע מהוצאות יתר.
קייטרינג לחתונה בסגנון מזנון מאפשר לאורחים לבחור ולהתאים אישית את ארוחותיהם. האורחים מבצעים את ההזמנות בקבלה, ומלצרים מוציאים אוכל בשלבים. סגנון שירות זה בדרך כלל זול יותר מארוחות ערב בציפוי, ונותן לאורחים שלכם את החופש לבחור מה שהם רוצים.
ארוחת הערב המצופה היא פסגת הסעודה הרשמית, ומעניקה קבלת פנים אווירה של ארגון. עם זאת, ארוחות ערב אלו לרוב יקרות מאוד. אם אתה רוצה לחסוך כסף, שקול להגיש במקום ממרח קנאפה. זוהי אלטרנטיבה משתלמת יותר לארוחה מלאה, ויכולה להיות דרך מצוינת להפחית את חשבון הבר שלך.
תחנות מזון הן עוד אפשרות פופולרית לקייטרינג לחתונה. תחנות אלו מוקמות בטבלאות שונות, וכוללות מגוון מאכלים שונים. תחנות אלו גם מבטלות את התורים הארוכים שתחוו בדוכן אוכל. עם זאת, החיסרון הוא שאתה יכול בסופו של דבר לקבל יותר מדי אוכל או לא מספיק. אם תבחרו בסוג זה של שירות, תזדקקו לכמות גדולה של מקום בקבלה שלכם כדי להכיל את תחנות האוכל.
בין אם תבחרו לאכול מזנון או ארוחת ערב מצופה לחתונה שלכם, הקפידו לשאול שאלות את הקייטרינג הפוטנציאלי שלכם. הם צריכים להיות מסוגלים לספק לך אומדן, וצריכים להיות מסוגלים לומר לך אילו שירותים הם מציעים. אם אתה לא מרוצה מההערכה שלהם, אתה יכול לבקש עוד אחד.
קבל הפניות מחברים, משפחה, או אפילו חברים לעבודה
קבלת הפניות מחברים, משפחה, או אפילו חברים לעבודה יכולה להיות עזרה גדולה בבחירת קייטרינג. אבל אתה צריך את הלך הרוח הנכון כדי להפיק את המרב מהתהליך הזה. אתה לא רוצה לבזבז את הזמן שלך לשאול את האנשים הלא נכונים. ואתה לא רוצה להיראות נואש.
הדרך הטובה ביותר לקבל הפניות מחברים, משפחה, או אפילו חברים לעבודה היא להתמקד ביצירת מותג ששווה לדבר עליו. המשמעות היא ליצור סיפור מעניין שמהדהד עם הלקוחות שלך. הסיפור יכול להיות תוצאה של ערכים יוצאי דופן או אמונות חזקות. זה יכול להיות גם תוצאה של חווית לקוח מהממת. אתה צריך גם לעשות שיעורי בית על בסיס הלקוחות שלך ולוודא שאתה מכבד את מדיניות ההפניות שלך.
ישנן אסטרטגיות רבות בהן תוכל להשתמש כדי לקבל יותר הפניות מהלקוחות הקיימים שלך. דרך מצוינת לעשות זאת היא ליידע את הלקוחות שלך שאתה שותף אסטרטגי במאמצי השיווק שלהם. לאחר מכן תוכל לצאת ולעשות את חלקך על ידי פנייה לקונים פוטנציאליים ולהציע את עזרתך.
אתה יכול גם ליצור שותפויות הפניה עם עסקים אחרים המשרתים את שוק היעד שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי יצירת קישור בחתימת הדוא"ל שלך או ליידע אנשים על תוכנית ההפניות הרשמית שלך. כמו כן, אתה יכול לבדוק קבוצות נטוורקינג עסקיות. מדובר בקבוצות של בעלי עסקים מקומיים שמתאספים מדי שבוע כדי להחליף הפניות. אתה יכול גם למצוא קבוצות עסקיות בלינקדאין. אתה יכול להשתמש בתכונת חיפוש האנשים המתקדם של LinkedIn כדי למצוא את הקבוצה המושלמת לצרכים שלך.
אסטרטגיה נוספת היא שימוש בתגמול הפניה. זה יכול להיות כל דבר, מהנחות ועד סוואג ממותג.
קביעת תקציב
בחירת קייטרינג לאירוע שלך יכולה להיות קשה. עדיף שיהיה לך מושג גס כמה אתה רוצה להוציא לפני שאתה מתחיל. זה יכול לעזור לך להימנע מתקשורת שגויה ומעלי מכירות. אתה יכול להשתמש בספריית קייטרינג כדי למצוא קייטרינג שעומד בתקציב שלך.
עלויות הקייטרינג תלויות במספר האורחים, בסגנון השירות ובסוג האוכל שאתה מגיש. סוגי מזון מסוימים עולים פחות להכנה ואספקה, בעוד שאחרים יקרים יותר.
חשוב לקבל הצעת מחיר מקייטרינג לפני קבלת החלטה סופית. הצעת המחיר צריכה לכלול את עלות האוכל, האלכוהול ואיש עובדים. חלק מהקייטרינגים גובים שיעור אחיד, בעוד שאחרים מחייבים בנפרד. היזהרו מ–up–sells, שיכולים לכלול תוספות מיותרות.
בעת קביעת התקציב שלך, שקול את השעה ביום, העונה וסוג האירוע. תצטרך גם לקחת בחשבון עלויות כוח אדם והוצאות מקום.
אתה יכול להשתמש בגיליון אלקטרוני כדי לחשב את התקציב שלך. יהיה עליך להזין את מספר האורחים בכל קטגוריה. לאחר מכן, תוכל ליצור עמודות עבור כל קטגוריה. תוכל להוסיף עוד עמודות ככל שהאירוע שלך יגדל. עדיף להשתמש ב– Evernote או במיקום מרכזי אחר כדי לאחסן את נתוני התקציב שלך. אתה יכול גם להשתמש באפליקציה שימושית כמו Pocket Planner כדי לעזור לך לחשב את התקציב שלך.
לאחר מכן, הוסף מרווח של 10% כדי לקחת בחשבון את כל ההוצאות הנלוות. תצטרך גם לקחת בחשבון מסים. הקפידו להוסיף טיפ קייטרינג של בין 15% ל-20% מהעלות הכוללת.
קייטרינג טוב אמור להיות מסוגל להסביר כל מגבלה או מכשול שעלול להיווצר. הם צריכים גם להיות מסוגלים להסביר את האתוס והחוזקות שלהם.
.
.