בחירת קייטרינג היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו לקראת החתונה שלכם. הקייטרינג שלכם יכין לכם את האוכל, לכן חשוב שתוודאו שהם מתאימים לכם ולחתונה שלכם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המושלם לחתונה שלכם.
שאל על מגבלות תזונתיות
בין אם אתה עורכת חתונה או מארחת מסיבת חברה, עליך לשקול הגבלות תזונתיות. אם לא, תסכן את האורחים שלך. למעשה, מחלות לב וסוכרת הן מהדאגות הבריאותיות המובילות בארצות הברית.
אחת הדרכים הברורות ביותר להתמודד עם הגבלות תזונתיות היא לייעד תפריט נפרד המכיל הצעות מיוחדות ידידותיות לתזונה. אבל המפתח האמיתי להענקת הגבלות תזונתיות הוא לדעת מי האורחים שלך ומה הדרישות התזונתיות שלהם. זה יכול להיות מסובך, כי לא כל הקייטרינגים נוצרו שווים. לדוגמה, חלק מהקייטרינגים גובים תשלום נוסף עבור חריגות מתפריט מוגדר.
הדרך הטובה ביותר לקבל מידע זה היא לדבר עם חברת הקייטרינג באופן אישי. עם זאת, אתה יכול גם להשתמש בכלי סקרים מקוון כדי לבדוק מגבלות תזונתיות. כלי הסקר הטובים ביותר ישאלו אותך את השאלות הנכונות כדי להבטיח שתקבל את כל המידע שאתה צריך. שימוש בכלי סקרים מקוון גם מאפשר לך לתעד את הלינה של האורחים שלך, כגון הגבלות תזונתיות, במקום אחד.
כלי הסקר הנ"ל הוא הדרך הברורה ביותר לברר את הצרכים התזונתיים של האורחים שלך, אך יש דרכים אחרות לברר זאת. אתה יכול לשאול את האורחים שלך על הצרכים התזונתיים שלהם באופן אישי, ואתה יכול גם לשאול אותם בחלק הקדמי של תהליך תכנון החתונה שלך. אם אתם מתכננים להגיש ארוחת ערב בסגנון מזנון, מומלץ לסמן כל מנה כדי להקל על האורחים שלכם למצוא את האוכל שהם צריכים.
כמו כן, מומלץ למצוא קייטרינג בעל מוניטין מוצק. הקייטרינגים הטובים ביותר ידועים בהיענות לצרכי הלקוחות שלהם, והם יעשו כמיטב יכולתם כדי להיענות לכל הדרישות התזונתיות של האורחים שלכם.
קבלו טעימה
טעימה בעת בחירת קייטרינג היא דרך מצוינת ללמוד על הצוות הקולינרי ולטעום את האוכל שלהם. ניתן לקבל תחושה של יכולתו של השף ליצור טעמים שונים ועד כמה הוא מציג את עבודתו.
חשוב להשתתף בטעימות עם קבוצה של בני משפחה וחברים מהימנים. זה יעזור להבטיח שהקייטרינג יבין מה אתה מחפש. זה גם רעיון טוב להביא את מתכנן החתונות שלך כדי לעזור לזהות בעיות בשירות או באיכות המזון.
אולי כדאי לקבוע טעימות לשתיים או שלוש פעמים שונות. זה יאפשר לכם לנסות מנות שונות מבלי להיות המום. כדאי לנסות לאכול קל לפני הטעימה. אתה לא רוצה להרגיש לא בנוח אחרי הטעימה.
אם יש לך הגבלות תזונתיות, עליך להביא את המידע הזה איתך. הקייטרינג יוכל להתאים את התפריט שלכם בהתאם לצרכים שלכם.
הקייטרינג עשוי גם לאפשר לכם לנסות מתאבנים ומנות ראשונות שונות לפני הבחירה. זו דרך טובה לגלות איך תרגישו לגבי האוכל. אם אינך מרוצה מאף אחת מהאפשרויות, ספר לספק.
אם אתם מתכננים חתונה, חשוב למצוא קייטרינג בעל מוניטין איתן. כדאי גם לוודא שלקייטרינג יש ניסיון בקייטרינג לאירועים גדולים יותר.
ביצוע טעימות אינו הכרחי עבור כל זוג, אך מומלץ לקבל אחת לפני שאתם חותמים על חוזה. אתה יכול גם לנצל את הזמן הזה כדי למפות את המיקומים שבהם תוכל לערוך טעימות.
אם אתם מקבלים טעימות, כדאי לרשום מה אתם אוהבים ומה לא. ניתן גם לשאול שאלות במהלך הטעימות. אתה יכול גם לשאול את הקייטרינג שלך לגבי כלים מיוחדים או הגבלות תזונתיות.
התאם אישית את התפריט שלך
שימוש בתפריט קייטרינג מאפשר לך להציע ללקוחות חוויה אישית. תפריט מותאם ימשוך לקוחות ויגדיל את המכירות.
ניתן להתאים גם תפריט קייטרינג עם תמונות, גופנים וטקסט. יש הרבה תבניות חינמיות לבחירה, אבל אולי כדאי גם לשכור מעצב גרפי או מאייר כדי ליצור את התפריט שלך.
אם אתם מתכננים להשתמש בתפריט קייטרינג לחתונה, ודאו שאתם מכירים את הקהל שלכם ויש לכם מושג מה האורחים יאכלו. לדוגמה, ייתכן שתרצה לציין אילו פריטי מזון הם אוהבים ואיזה הם שונאים. כדאי גם לציין את היין שיוגש. תוכלו גם להוסיף איור מותאם אישית לשולי התפריט כדי להפוך את התפריט למעניין יותר עבור האורחים שלכם.
בנוסף להתאמה אישית של התפריט שלך, ייתכן שתרצה להציע תפריט דיגיטלי באינטרנט. אתה יכול ליצור זאת על ידי העלאת התפריט שלך לאתר האינטרנט שלך או על ידי שליחת התפריט ללקוחות בדוא"ל.
תפריטים מעוצבים היטב יכולים להגדיל את הרווחים ב-10 עד 15%. זה חשוב במיוחד אם המסעדה שלך מספקת משלוחים. אם אתה מתכוון להדפיס את התפריט שלך, ייתכן שתרצה לשקול עיצוב בשחור לבן כדי לחסוך בעלויות ההדפסה.
ניתן גם לעצב תפריט כך שיכלול לוגו. לוגו עוזר ללקוחות לזהות את המותג שלך ועוזר לבנות קשר רגשי עם המסעדה שלך. זה גם עוזר ללקוחות להרגיש בנוח לקנות ממך. לדוגמה, ל–KFC יש לוגו מאוד ייחודי.
ניתן לעצב את התפריט גם עם ערכת צבעים המשלימה את העסק שלך. ערכת הצבעים יכולה להיות פשוטה, אבל היא צריכה לשקף את המותג.
.
.