בחירת קייטרינג היא החלטה מכרעת שיש לקבל, ויש מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר עושים זאת. ניסיון, תקציב והפניות הם חלק מהגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון.
כלים, כוסות, כלי מטבח זמינים במגוון סגנונות וצבעים
בין אם אתם מחפשים כלי אוכל, כוסות וכלי מטבח לחתונה, מסיבה או אירוע מיוחד אחר, ישנן מספר אפשרויות שונות זמינות. הסגנון שתבחר תלוי באירוע ובאסתטיקה האישית שלך. הכלים הטובים ביותר הם יציבים, עמידים במדיח כלים ותנור. עם זאת, חשוב לזכור שלא כל החומרים עמידים לחלוטין, ולכן חשוב לבדוק את התוויות.
לסעודה רשמית, אולי תרצו לבחור חרסינה או פורצלן. עבור אוכל מזדמן, אולי כדאי לבחור כלי אבן או פלסטיק. עם זאת, חומרים אלה אינם עמידים כמו קרמיקה אחרת, כך שהם עלולים להישבר או להכתים בקלות רבה יותר.
עבור כלי אוכל וכוסות שתשתמשו בהם כל יום, חשוב למצוא כלים הניתנים למדיח כלים. אתה גם רוצה למצוא כאלה שהם בטוחים במיקרוגל, כך שאתה לא צריך לדאוג שהם ישרפו את האוכל שלך. אם אתה רוצה כלי אוכל עמידים יותר, אולי תרצה לבחור כלי אוכל מעץ. עץ הוא גם חומר טבעי שאינו סופג, כך שניתן להגיש איתו אוכל חם.
לסעודה רשמית, אולי תרצו לרכוש ערכת כלי אוכל הכוללת צלחת ארוחת ערב, צלחת סלט, צלחת קינוח, וספל וצלוחית. אתה יכול גם לשקול רכישת צלחת לחם ומרק לכלים. כמו כן, ניתן לרכוש צלחות במגוון צורות וגדלים גיאומטריים. אתה יכול גם לבחור מתוך מספר צבעים ודוגמאות שונות.
אם אתה רוצה כלי אוכל וכוסות סבירים וקלים להחלפה, אולי כדאי לשקול פלסטיק. כלי אוכל מפלסטיק זמינים במגוון צבעים ודוגמאות, ותוכלו למצוא אותם בקמעונאים רבים. למראה אלגנטי יותר אפשר לבחור גם חרסינה או חרסינה. עם זאת, פלסטיק אינו בטוח במיקרוגל או בתנור, אז אולי לא תרצה אותו לארוחת ערב רשמית.
גם כלי אבן וכלי אוכל מפלסטיק יכולים לשרת אתכם היטב, אבל תצטרכו לזכור שלחומרים אלו אין את אותן תכונות עמידות בפני שבבים כמו חרסינה או חרסינה. כלי האבן גם נקבוביים יותר, לכן כדאי להקפיד לשטוף אותם במים וסבון לאחר כל שימוש.
קבל הפניות מחברים, משפחה, או אפילו חברים לעבודה
קבלת הפניות מחברים, משפחה וחברים לעבודה חשובה כאשר אתה בוחר קייטרינג לאירוע שלך. הדרך הטובה ביותר להשיג הפניות היא לבנות מערכת יחסים עם הספקים שלך. זה כרוך בהקשבה לצרכי הלקוחות שלך ומציאת פתרונות לצרכים אלה. אם אתה מציע שירות לקוחות יוצא מן הכלל, אתה יכול לגרום ללקוחות שלך לדבר על העסק שלך עם אנשים אחרים. זה גם עוזר לך להשלים כמה פערים ולהעניק ללקוחות שלך חוויה טובה יותר.
אם אתה מוכר אירועים, וודא שאתה פעיל במדיה החברתית ומשתתף באירועי רשת. אתה יכול גם ליצור מגנט מוביל, כגון ספר מתכונים, ספר אלקטרוני או סרטון הדרכה, ולהציע אותו בחינם בתמורה לכתובות אימייל.
סביר להניח שהלקוחות שלך יפנו אותך אם תעלה על הציפיות שלהם. כדאי להציע שירות לקוחות מהמם, שיבטיח חוויה טובה יותר. מותג חזק וערכים חזקים יכולים גם לעזור לך למשוך ולשמור על לקוחות.
תמיד עדיף לקבל הפניות מלקוחות שכבר מרוצים מהשירותים שלך. אלו הן הפניות האידיאליות, מכיוון שאתה יכול לבקש מהם להפנות אותך ללקוחות פוטנציאליים אחרים.
דרך נוספת לקבל הפניות היא לבקש מהלקוחות שלך לכתוב ביקורות על השירותים שלך. לאחר ביקורות חיוביות יגרום להם להתרגש להמליץ עליך לאנשים אחרים. אם הלקוח שלך כותב ביקורת שלילית, ייתכן שתוכל ללמוד אילו שירותים אינם מתאימים.
טיפ אחרון להשגת הפניות הוא לבנות מערכת יחסים עם עסקי קייטרינג מקומיים. זה אומר להשתתף באירועי נטוורקינג, להתיידד עם ספקים אחרים, ולתת את מלוא תשומת הלב לכל אירוע שאתה משתתף בו. אתה יכול גם לבקש מהלקוחות שלך להירשם לרשימת הפניות כדי שתוכל לשלוח להם אימייל לקבלת עדכונים.
אם יש לך סיפור חזק, קל להדהד עם לקוחות. אתה יכול גם לקבל הפניות על ידי שיתוף תוכן בעל ערך במדיה החברתית. עקבו אחר האשטגים הרלוונטיים ותוכלו למשוך עוקבים חדשים. ככל שתשתף יותר תוכן, יותר אנשים יעקבו אחריך.
.
.